Vaše číslo jsme vygenerovali. Šmejdi obcházejí GDPR a bez souhlasu volají s nabídkami
Sotva dva týdny po začátku platnosti nařízení GDPR pro ochranu osobních údajů našli nejrůznější „šmejdští“ prodejci skulinu, aby mohli telefonovat a obtěžovat se svými nabídkami. Lidem říkají, že jejich mobilní číslo nepochází z databáze, ale náhodně ho vygeneroval automat. Podle Úřadu pro ochranu osobních údajů to…
Taktéž paní hlásila nějaký problém na pojistných smlouvách a revizi smluv. Když jsem řekla, že domů nikoho nechci, tak hned, že mě nasměruje do nejbližšího města. Když sem jí je nechtěla říct a ptala se z jaké je pojišťovny, tak raději naštvaně zavěsila. Hnus!
Obtěžující 1. 2. 2024 00
Nezveda to to číslo, paní se ani ne přectavila jen řekla že je od pojišťovny a že tam máte ve smlouvě nějaké chyby do 100 tisíc, tak ať si domluví schůzku a dost na daného člověka tlačí. Takže pozor na to. Číslo zablokováno ať už neotravuji a po domluvené schůzce rači ani ne otevírat dveře jsou hrozně otravný.
Obtěžující 1. 2. 2024 00
Nevyžádané hovor s podvodnými smlouvami pojištění. Zde informace o koho jde:
Klientské centrum s.r.o., Českobratrská 230/26, 702 00 Ostrava, IČ: 24791784, jednatel: KAREL MARTINÍK, dat. nar. 27. května 1972, Frýdlantská 1226, Místek, 738 01 Frýdek-Místek, k.ú. Místek, p.č. 3352, LV: 848
Nebezpečné 1. 2. 2024 +20
Paní, která se představí jako klientské centrum. Prý kvůli chybám, které byly zjištěny v pojistných smlouvách. Když jsem se jí zeptal, pro kterou pojišťovnu pracuje, říkala, že prý pro různé, Generali, Kooperativa atp. Nejdřív jsem myslel, že se snaží domluvit, kdy mi mají zavolat. Pak jsem pochopil, že chtějí přijít osobně. Říkal jsem, že chci potvrzení od své pojišťovny e-mailem, že mají autorizaci. To prý neumíme. Tak jsem je poslal do háje a zablokoval. Pro seniory a lidi kteří řekněme nejsou tak podezřívaví, by to mohlo být opravdu nebezpečné.
Nebezpečné 1. 2. 2024 00
ubožáci z "klientského centra", co se vám budou snažit nacpat nějaké pojistky- rovnou už tlačí, že za vámi přijedou na schůzku- posílat rovnou do patřičných míst
Obtěžující 31. 1. 2024 +10
Nabídka Klientského centra na revizi smluv.
Obtěžující 31. 1. 2024 00
Kontrola pojistných smluv.Cpe se do baráku na schůzku .A když jsem chtěl vědět s kým mám tu čest,(aby se představil) tak raději zavěsil.
Obtěžující 30. 1. 2024 00
Volá, otravuje slušný lidi, poslal jsem ji do zadele, představit se neumí a raději to položila, vzkaz pro tebe ty kosočtverče, táhni dělat něco smysluplnějšího. Bo fotr tě mě stříknout raději do kopřiv :-)
Obtěžující 30. 1. 2024 +30
Prý kontrola pojistných smluv.. když jsem požádala o řešení přes email, paní položila. Vůbec to nezvedejte.
Nebezpečné 30. 1. 2024 00
Snaží se k Vám do domu dostat markeťáka a když slušně odmítnete, paní na telefonu se nebojí na Vás použít donucovací taktiky. Nezvedat
Nebezpečné 30. 1. 2024 00
Riziko zneužití osobních údajů.
Nebezpečné 30. 1. 2024 00
Podvodník
Obtěžující 30. 1. 2024 00