Pozor na vishingové telefonáty. Podvodníci se vydávají za podporu Microsoftu, chtějí údaje k…
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal opakované varování před další vlnou podvodných telefonátů, které se označují jako „vishing“. Obecně se u tohoto typu podvodu volající vydává za pracovníka nějaké instituce a z volané oběti se snaží vylákat citlivé údaje.
šmejdi
Nebezpečné 14. 2. 2024 00
Nějaký Xindl -> SPAM
Neutrální 13. 2. 2024 00
Dnes volalo. Nikdo se neozýval.
Obtěžující 13. 2. 2024 +20
Z tohoto čísla volal muž, jako společnost Klientské centrum. Domlouvají schůzky skrz kontrolu smluv od pojišťoven. Ani se nepředstavil, dnes při zpětném zavolání jakoby vypnuto. Nesdělujte žádné údaje! Naštěstí jsem sdělil jen jméno a adresu. Dneska slušně pošlu víte kam a k sobě domů nepustím, pokud bude někdo volat.
Nebezpečné 13. 2. 2024 00
benefitas/benefit investment, vnucují vám schůzku a prezentují se jako společnost, se kterou už smlouvu máte
Nebezpečné 12. 2. 2024 00
Operátorka se silně ukrajinským přízvukem, navíc neskutečná drzost v podobě jejího oznámení o údajně monitorovaného rozhovoru ... Co to je za drzý ksindl?
Obtěžující 12. 2. 2024 +1-1
Z tohoto čísla volal muž ohledně mých uzavrenych smluv na pojisteni a hned se mě ptal na věk, když jsem s nim zacla diskutovat k čemu to potřebuje, řekl, že zavolá pozdeji a bez rozloučení zavěsil. Číslo jsem zablokovala
Nebezpečné 12. 2. 2024 00
Parametry naučeného hovoru ze strany telefonistky odpovídají popisu v níže uvedených komentářích. Více o společnosti Klientské centrum s.r.o., IČ: 24791784 viz. níže uvedený odkaz.
https://www.podnikatel.cz/aktuality/vola-klientske-centrum-jsou-to-smejdi-kteri-opet-obchazeji-zakon/
Zajímavé by bylo obrátit se s dotazem na přesnou specifikaci činnosti této společnosti vč. způsobu získávání kontaktů a popř. dotazu, jak to tedy mají s obcházením zákona, přímo na hlavu volajících pěšáků, kterou je statutární orgán (jednatel i společník) KAREL MARTINÍK, dat. nar. 27. května 1972, s kontaktní adresou uvedenou v Obchodním rejstříku - Frýdlantská 1226, Místek, 738 01 Frýdek-Místek.
Koho to bude moc štvát, případně se do něčeho nechtě zaplete, může dát podnět na Český telekomunikační úřad s uvedením konkrétního telefonního čísla (v tomto případě tedy +420607478596). ČTÚ se tím musí zabývat a spol. Klientské centrum, která prokazatelně obchází novelu zákona o elektronických komunikacích z 06/2022, tak jako příslušný kontrolní úřad má právo pokutovat.
Nebezpečné 12. 2. 2024 +10
Obtěžující, nevyžádaná - údajný průzkum čehosi
Obtěžující 12. 2. 2024 00
Prý klientský centrum. Volal muž a ptal se na můj věk, zda splnuji hranici do padesáti let. Následně chtě udělat revize smluv, že by se u Vás někdo od nich zastavil. Schůzka by neměla trvat více, než 20 minut. Zeptal jsem se o co se jedná a následně zavěsil. Nebrat a zablokovat!!!
Obtěžující 12. 2. 2024 00
Call centrum tvářící se jako klientské centrum. Pojistky, první co chce je ověřit si věk volaného. Když jsem se zeptal, kdo jim dal souhlas s užíváním mého telefonního čísla, začala koktat. Číslo jsem zablokoval.
Nebezpečné 12. 2. 2024 00
Vyptávala se na věk a ohlásila se bez bližší specifikace jako klientské centrum.
Nebezpečné 11. 2. 2024 00