Pozor na vishingové telefonáty. Podvodníci se vydávají za podporu Microsoftu, chtějí údaje k…
Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal opakované varování před další vlnou podvodných telefonátů, které se označují jako „vishing“. Obecně se u tohoto typu podvodu volající vydává za pracovníka nějaké instituce a z volané oběti se snaží vylákat citlivé údaje.
Schuzku jsem si domluvil , schvalně kdo asi na smluvený termín nedorazí.
Neutrální 9. 2. 2024 00
Průzkum klientského centra, na dotaz jaká je to společnost říkal že společnost se jmenuje Klientské centrum :D
Nebezpečné 9. 2. 2024 00
po zvednutí se nikdo neozýval, zavěsila jsem ....
Obtěžující 8. 2. 2024 00
pry klientské centrum; na dotaz z jake společnosti přesně pán volá odpověděl, že neví :D
šmejdi !
Obtěžující 8. 2. 2024 00
Klientské centrum - šmejdi !
Obtěžující 7. 2. 2024 00
Opět šmejdi!
Nebezpečné 7. 2. 2024 00
Na telefonu se mi ukázalo rovnou, pozor spam, tak jsem nezvedala. Nyní čtu komentáře a číslo je zablokováno. Zkoušela jsem volat z jiného čísla zpět a vyzvání, nikdo ani nezvedá.
Obtěžující 7. 2. 2024 00
Ticho
Obtěžující 6. 2. 2024 00
klientské centrum - nezvedat, snaží se získat informace a pak nátlak
Obtěžující 6. 2. 2024 00
Prý klientský centrum, revize smlouv a nátlak na osobní schůzku...nezvedat!
Obtěžující 6. 2. 2024 +20
"Klientské centrum" - monitorovaný hovor revize pojistných smluv
Nebezpečné 6. 2. 2024 00
Snaží se z Vás jen vytáhnout údaje! Když se člověk začne doptávat, odkud volají, zeptají se, jestli jste pan/paní XY, což nesedí, takže se omluví, že se jedná o omyl.
Nebezpečné 5. 2. 2024 +10