Vaše číslo jsme vygenerovali. Šmejdi obcházejí GDPR a bez souhlasu volají s nabídkami
Sotva dva týdny po začátku platnosti nařízení GDPR pro ochranu osobních údajů našli nejrůznější „šmejdští“ prodejci skulinu, aby mohli telefonovat a obtěžovat se svými nabídkami. Lidem říkají, že jejich mobilní číslo nepochází z databáze, ale náhodně ho vygeneroval automat. Podle Úřadu pro ochranu osobních údajů to…
klientské centrum, kontrola pojistných smluv, tunel na osobní údaje, block
Nebezpečné 22. 3. 2024 +10
Klientske centrum. Klasicti opruzanti.
Obtěžující 22. 3. 2024 00
Jakési "klientské centrum", prý kontrola pojistných smluv. Zablokovala jsem číslo.
Obtěžující 21. 3. 2024 +10
Klientské centrum, chtějí vám vnutit úpravu pojistnjých smluv = zástěrka vytáhnout osobní údaje
Nebezpečné 21. 3. 2024 +10
22. 4. 2024 00
Já jsem to nestihl vzít, tak jsem volal na nepřijatý hovor zpátky a ozvalo se "volané číslo je mimo provoz" - minutu poté, co mimo provoz nebylo a volalo mně. Takže evidentně nějaký podvodník.
Obtěžující 21. 3. 2024 +10
Šmejd, co Vás chce okrást. Nebrat.
Nebezpečné 20. 3. 2024 00
Ticho
Obtěžující 20. 3. 2024 00
Klientské centrum - aktualizace pojistných smluv a podobné... jako vždy.
Obtěžující 19. 3. 2024 +10
nejake klientske centrum bez identifikace a predstaveni
Obtěžující 19. 3. 2024 00
Volala mi paní-bez představení, že prý je z klientského centra a zjistili v mým smlouvách chyby. Prý by mi pak pojišťovna nemusela nic vyplatit. Prý pošle pracovníka, který mi je zkontroluje. Zabere to 15-20min času. Sdělila jsem jí, že pojistky máme letos nové, na což mi odpověděla, že to není záruka kvality a pracovník to prý zkontroluje. Takže jsem se s ní rozloučila s tím že nemám zájem a zavěsila jsem. Jinak projev paní šílený..moc nevěděla co odpovídat, znělo to jak kdyby u toho dělala další věci.
Nezvedat!!
Nebezpečné 19. 3. 2024 +20
Představí se jako "klientské centrum". Vysvětluje, že je třeba sjednat schůzku kvůli pojištění, že může být nastaveno chybně v důsledku změn cen majetku. Když chci, aby mi makléř zavolal, telefon položí. Předpokládám, že jde o společnost, která chce uzavírat nové pojistné smlouvy.
Obtěžující 19. 3. 2024 +10
Klientské centrum nějakých pojišťoven. Pán byl velmi asertivní až bych řekla agresivní, a nenechal se vůbec odbýt. Náhodně zřejmě vytáčí čísla.
Obtěžující 19. 3. 2024 00
20. 3. 2024 00